
Εταιρεία
Τα πρώτα Αστικά Λεωφορεία έκαναν την εμφάνισή τους στην πόλη του Βόλου τη δεκαετία του 1930. Το 1950 σύμφωνα με το Ν.2119 συστάθηκαν τα «Κοινά Ταμεία Εκμετάλλευσης Λεωφορείων» (τα γνωστά ΚΤΕΛ) -αυτή ήταν και η πρώτη προσπάθεια οργάνωσης των επιβατικών μεταφορών- τα οποία βάσει του Ν. 2963/2001 το 2003 άλλαξαν νομική μορφή και μετατράπηκαν σε Ανώνυμες Εταιρείες. Στο Βόλο η δύναμη του στόλου από 29 Λεωφορεία (το 1952) ανήλθε σταδιακά σε 44 και στη συνέχεια σε 49, συμπεριλαμβανομένων και των 2 Mini – Bus, ενώ με πρόσφατη απόφαση της Γ.Σ. των Μετόχων, πρόκειται προστεθούν στο στόλο της Εταιρείας 3 ακόμη Mini – Bus.

Σήμερα, η «ΑΣΤΙΚΟ ΚΤΕΛ ΒΟΛΟΥ Α.Ε.» με ανανεωμένο στόλο και 13 Λεωφορειακές Γραμμές, καλύπτει όλο το πολεοδομικό συγκρότημα του Βόλου και της Ν. Ιωνίας καθώς και γειτονικές περιοχές αρμοδιότητάς της, κάνοντας συνολικά 460 στάσεις, σε 180 από τις οποίες είναι τοποθετημένα Στέγαστρα ενώ στις υπόλοιπες 280 Ιστοί. Πέραν της Ημερήσιας Υπηρεσίας για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού το ΑΣΤΙΚΟ ΚΤΕΛ ΒΟΛΟΥ Α.Ε. αναλαμβάνει και επιπλέον έργο, όταν του ζητηθεί όπως η μεταφορά προσωπικού σε εργοστάσια της περιοχής, η μεταφορά μαθητών προς τα σχολικά τους συγκροτήματα αλλά και κάθε περίπτωση που θα ζητηθεί μετακίνηση μαθητών στο πλαίσιο εκπαιδευτικών εκδρομών.
Η έως σήμερα πορεία της Εταιρείας μας έχει αποδείξει, ότι είμαστε σε θέση να φέρουμε εις πέρας με συνέπεια, σύνεση και ασφάλεια οποιοδήποτε έκτακτο συγκοινωνιακό έργο μας ανατεθεί.
13 Γραμμές
460 Στάσεις

Η «ΑΣΤΙΚΟ ΚΤΕΛ ΒΟΛΟΥ Α.Ε.» με την τεχνογνωσία και το έμπειρο προσωπικό που διαθέτει έχει φέρει εις πέρας μετακινήσεις επιβατών και αθλητών κατά τη διοργάνωση σπουδαίων αθλητικών γεγονότων στην πόλη του Βόλου και βέβαια τη μεταφορά των θεατών κατά τη περίοδο διεξαγωγής των Ολυμπιακών Αγώνων. Αξίζει να σημειωθεί, ότι κατά την περίοδο διεξαγωγής των Ολυμπιακών Αγώνων, η «ΑΣΤΙΚΟ ΚΤΕΛ ΒΟΛΟΥ Α.Ε.» κέρδισε τις εντυπώσεις όχι μόνο του επιβατικού κοινού αλλά και του τοπικού τύπου. Ενδεικτικά αναφέρουμε πως σε 45 λεπτά είχε ολοκληρωθεί το έργο της μετακίνησης των 10.000 θεατών μετά τον αγώνα της Εθνικής Ελλάδας με το Μεξικό. Η Εταιρεία μας για την κάλυψη του έργου καθ’ όλη τη διάρκεια διεξαγωγής των Ολυμπιακών Αγώνων, δημιούργησε 2 express διαδρομές στις οποίες εκτελέστηκαν συνολικά 481 δρομολόγια μεταφέροντας 11.000 θεατές, ενώ παράλληλα τροποποιήθηκε η υφιστάμενη γραμμή Νο 2 στην οποία και εκτελέστηκαν συνολικά 326 δρομολόγια μεταφέροντας 8.000 θεατές.